Skip to main content

Humary sath bhi duniya khari hai

 

ہمارے ساتھ بھی دنیا کھڑی ہے

ہمارے ساتھ بھی دنیا کھڑی ہے 

  تمہارے بعد بھی دنیا پڑی ہے 

Humary sath bhi duniya khari hai

Tumhare baad bhi duniya pari hai


اثاثہ ہے تمہاری یاد میرا,اور 

 تمہاری یاد بھی اب لڑ پڑی ہے

Asasa hai tumhari yad mera

Tumhari yad bhi ab lar pari hai


میں جینا چاہتا ہوں ساتھ تیرے 

مگر یہ زندگی چھوٹی بڑی ہے

Main jeena chahta hoon tere sath

Magar ye zindagi choti bari hai


میں رویا ہوں بہت تمہارے ہجر میں 

یہ آنسو ہیں یا ساون کی جھڑی ہے

Main roya hoon bhut tumhare hijar main 

Ye ansoo hain ya sawan ki jhari hai


تعاقب کر تو لیتا میں تیرا لیکن 

تیری عزت مجھے پیاری بڑی ہے

Taaqub kar tou laita main tera 

Teri izat mujhy pyari bari hai


تمہاری بےرخی کا نہیں شکوہ کوئی بھی 

تمہارا ہی خیال اب بھی ہر گھڑی ہے

Tumhari berukhi ka nahin shikwa koi bhi

Tumhara hi khayal ab bhi har ghari hai

رانا عاطف جاوید



Comments

Popular posts from this blog

Main pholoon si larki

میں پھولوں سی لڑکی  میں پُھولوں سی لڑکی تو کیا یہ لازم ہے کہ زمانہ مجھ کو اپنے پیروں تلے ہی روند ڈالے میں خوابوں میں جینے والی کبھی جب خواب اونچی اُڑانوں کے دیکھوں پھر ان کو چھُونے کو قدم دھرتی سے یوں اٹھاؤں کہ واپس، زمین پہ آن لگنے میں بڑا سا وقت لگ جائے تو کیوں ضروری ہے کہ زمانہ میرے خوابوں کو نوچ ہی ڈالے میں جگنوؤں سی لڑکی کبھی جب خود میں جلتی ہوں تو جانے کتنی ہی زندگیوں میں مَیں اپنی محبت سے، خوشی کی قمقمیں بھر دوں تو کیونکر مجھ کو زمانہ اپنی خوشی کے واسطے جلا ڈالے میں تتلیوں سی نازک دل لڑکی کبھی جب شوخ رنگوں کی مچلتی تتلیاں دیکھوں تو اپنی خواہشوں کی مانند ان کے تعاقب میں، پکڑنے انکو میں بھاگوں تو کیا لازم ہے کہ زمانہ میرے پروں کو کُتر ڈالے، ہتھیلی پہ مسل ڈالے Main pholoon si larki Tou kia ye lazim hai ke Zamana mujh ko apnay Pairoon taly hi rond dalay Main khawaboon main jeene wali Kabhi jo khawb oonchi Uranoon ke dekhoon Phir un ko choonay ko qadam Dharti se yun uthaoon Ke wapis, zameen pr aan lagne main Bara sa waqt lag jaye Tou kayun zaroori hai ke Zamana mere khawaboon ko hi n