Skip to main content

Yadoon ke khazanay hon ge

یادوں کے خزانے ہوں گے

آنکھ کھولوں گا تو یادوں کے خزانے ہوں گے

نئے کپڑوں میں وہی لوگ پرانے ہوں گے

Aankh kholoon ga tou yadoon ke khazanay hon ge

Naye kaproon main wohi log puranay hon ge


پیڑ نے بُور نہیں عشق اُٹھایا ہے میاں

اب درختوں سے بھی منسوب فسانے ہوں گے 

Pair ne boor nahin ishq uthaya hai mian

Ab darakhtoon se bhi mansoob fasany hon ge


 

میرا دشمن مرے اندر ہی چُھپا بیٹھا ہے

مجھ کو خود اپنی طرف تیر چلانے ہوں گے

Mera dushman mere andar hi chupa baitha hai

Mujh ko khud apni tarf teer chalany hon ge

 

یہ جو اپنے ہیں مرے جان سے پیارے اپنے

موت آئی تو سبھی چھوڑ کے جانے ہوں گے

Ye jo apnay  hain mere jaan se pyaray apnay

Mout aai tou sabhi chor ke jany hon ge

 

مجلسِ  ہجر کی توقیر بڑھانے کے لیے

آنکھ سے اشک نہیں خواب بہانے ہوں گے

Majis e hijar ki touqeer barhany ke liye 

Aankh se ashk nahin khawab bahany hon ge

 

یوں بچھڑنے پہ تو دل اپنا بُرا تو نہ کر

فیصلے یوں ہی لکھے میرے خدا نے ہوں گے

 Yun bicharne pe tu dil apna bura toh na kr

Faislay yun hi likhy mere khuda ne hon ge

بس کہانی میں یہاں تک ہی سفر تھا اپنا

اِس سے آگے تو ہمیں ہاتھ چھڑانے ہوں گے 

Bas kahani main yahan.tak hi safar tha apna

Is se aagay tou humain hath churany hon ge

 

اب یہاں شور ہے چیخیں ہیں عداوت ہے سعیدؔ

اب یہاں عشق کے اشعار سُنانے ہوں گے

Ab yahan shor hai cheekhain hain adawat hai Saeed

Ab yahan ishq ke ashaar sunany hon ge


مبشر سعید



Comments

Popular posts from this blog

Main pholoon si larki

میں پھولوں سی لڑکی  میں پُھولوں سی لڑکی تو کیا یہ لازم ہے کہ زمانہ مجھ کو اپنے پیروں تلے ہی روند ڈالے میں خوابوں میں جینے والی کبھی جب خواب اونچی اُڑانوں کے دیکھوں پھر ان کو چھُونے کو قدم دھرتی سے یوں اٹھاؤں کہ واپس، زمین پہ آن لگنے میں بڑا سا وقت لگ جائے تو کیوں ضروری ہے کہ زمانہ میرے خوابوں کو نوچ ہی ڈالے میں جگنوؤں سی لڑکی کبھی جب خود میں جلتی ہوں تو جانے کتنی ہی زندگیوں میں مَیں اپنی محبت سے، خوشی کی قمقمیں بھر دوں تو کیونکر مجھ کو زمانہ اپنی خوشی کے واسطے جلا ڈالے میں تتلیوں سی نازک دل لڑکی کبھی جب شوخ رنگوں کی مچلتی تتلیاں دیکھوں تو اپنی خواہشوں کی مانند ان کے تعاقب میں، پکڑنے انکو میں بھاگوں تو کیا لازم ہے کہ زمانہ میرے پروں کو کُتر ڈالے، ہتھیلی پہ مسل ڈالے Main pholoon si larki Tou kia ye lazim hai ke Zamana mujh ko apnay Pairoon taly hi rond dalay Main khawaboon main jeene wali Kabhi jo khawb oonchi Uranoon ke dekhoon Phir un ko choonay ko qadam Dharti se yun uthaoon Ke wapis, zameen pr aan lagne main Bara sa waqt lag jaye Tou kayun zaroori hai ke Zamana mere khawaboon ko hi n