Skip to main content

مجھ ایسا لطف عطا کیا ، جو ہجر تھا نہ وصال تھا

اعتبار ساجد

مجھے ایسا لطف عطا کیا، جو ہجر تھا 

نہ وصال تھا

 مجھے ایسا لطف عطا کیا، جو ہجر تھا نہ وصال تھا

مرے موسموں کے مزاج داں، تجھے میرا کتنا خیال تھا


کسی اور چہرے کو دیکھ کر، تری شکل ذہن میں آگئی

تیرا نام لے کے ملا اسے، میرے حافظے کا یہ حال تھا


کبھی موسموں کے سراب میں، کبھی بام و در کے عذاب میں

وہاں عمر ہم نے گزار دی، جہاں سانس لینا مُحال تھا


کبھی تُو نے غور نہیں کیا، کہ یہ لوگ کیسے اُجڑ گئے؟

کوئی میر جیسا گرفتہ دل، تیرے سامنے کی مثال تھا


تیرے بعد کوئی نہیں ملا، جو یہ حال دیکھ کے پوچھتا

مجھے کس کی آگ جُھلسا گئی؟ میرے دل کو کس کا مَلال تھا؟


کہیں خون ِدل سے لکھا تو تھا، تیرے سال ِہجر کا سانحہ

وہ ادھوری ڈائری کھو گئی، وہ نجانے کون سا سال تھا؟


اعتبار ساجد

Mujhy aisa lutf ata kiya, jo hijr tha na wasal tha

Mere mousamoon ke mizaj daan, tujhy mera kitna khayal tha


Kisi aur chehray ko dekh kr , teri shakal zehan main aa gai

Tera nam le ke mila isay, mere hafizay ka ye hal tha


Kabhi mousamoon ke sarab main,kabhi bam o dar ke azab main

Wahan umar hum ne guzar di, jahan saans laina muhal tha


Kabhi tu ne ghour nahin kia, ke ye log kaisy ujar gaye?

Koi Mir jaisa garifta dil, tere samny hi ki misal tha


Tere baad koi nahin mila, jo ye hal dekh ke puchta

Mujhy kis ki aag jhulsa gai,mere dil ko kis ka malal tha?


Kahin khoon e dil likha tou tha , tere saal e hijar ka saneha

Wo adhori diary kho gai , wo jany koun sa saal tha.


Comments

Popular posts from this blog

Main pholoon si larki

میں پھولوں سی لڑکی  میں پُھولوں سی لڑکی تو کیا یہ لازم ہے کہ زمانہ مجھ کو اپنے پیروں تلے ہی روند ڈالے میں خوابوں میں جینے والی کبھی جب خواب اونچی اُڑانوں کے دیکھوں پھر ان کو چھُونے کو قدم دھرتی سے یوں اٹھاؤں کہ واپس، زمین پہ آن لگنے میں بڑا سا وقت لگ جائے تو کیوں ضروری ہے کہ زمانہ میرے خوابوں کو نوچ ہی ڈالے میں جگنوؤں سی لڑکی کبھی جب خود میں جلتی ہوں تو جانے کتنی ہی زندگیوں میں مَیں اپنی محبت سے، خوشی کی قمقمیں بھر دوں تو کیونکر مجھ کو زمانہ اپنی خوشی کے واسطے جلا ڈالے میں تتلیوں سی نازک دل لڑکی کبھی جب شوخ رنگوں کی مچلتی تتلیاں دیکھوں تو اپنی خواہشوں کی مانند ان کے تعاقب میں، پکڑنے انکو میں بھاگوں تو کیا لازم ہے کہ زمانہ میرے پروں کو کُتر ڈالے، ہتھیلی پہ مسل ڈالے Main pholoon si larki Tou kia ye lazim hai ke Zamana mujh ko apnay Pairoon taly hi rond dalay Main khawaboon main jeene wali Kabhi jo khawb oonchi Uranoon ke dekhoon Phir un ko choonay ko qadam Dharti se yun uthaoon Ke wapis, zameen pr aan lagne main Bara sa waqt lag jaye Tou kayun zaroori hai ke Zamana mere khawaboon ko hi n